Thursday, December 9, 2010

salah kami lagi ke???huh!!!

salah aku n kwn2 aku lg ke if ktowg x ajak die???salah??abis,yg die jauhkan diri dr ktowg 2 ape???ish3...menyampah plak aku ngan pangai org mcm ni...selfish!x pk ape org len ase...tau die je btol...asyk nak salahkan org...ewww yakss!!!huh...kwn2...ingtla..if nak salahkan org,pk lu salah kte..pe daa...ni ttbe nak wat touching...ewww...geli siot..pliss la...aku bkn nye sgt2 penyabar...nak tahan kerenah org yg mcm ni...die yg lari dr grup ni..ttbe nak kate "aku bkn sape2 pon"..helo...siap kate lg "aku da bkn part of yourss"...yaks!!bluek!huh!aku add kan die dlm grup aku kat fb,die yg remove kan diri die dr grup 2...so salah ktowg lg la kan...eww!!pe pny owg ni???eee..dtg dr planet mane tah!suke ati ko la nak g mane pon...nak lari sgt dr ktowg..g la...huh!

No comments:

Post a Comment