Thursday, February 24, 2011

lalallala~~tatau nak tulis...hee

aku tulis ni sbnornye sajoooo2....bosan...sementara nak tggu jwb kuiz japg..hahah...aku ttbe terpk sal pangai org yg ske menkan perasaan org len..benda ni jd kat membe aku...dkt aku,pon boleyla..tp kes kwn aku lg teruk dr aku....mamat 2 da berjanji bagai nak rak da cakap nak tggu die la,syg die la..skali amik kau!xsampai sebulan,da kapel ngan org len..perghhh..terbaek wok...hoho...tp mamat 2 mmg pantang jumpe pompuan asenye..mulut manis mengalahkan semut wehh..haha..semut pon x cam die..huish..notes2 die kasi kat kwn aku mmg terbaek r kan...menyengat!!syg awk la,nak tggu awkla..mcm2..tgk2 kapel ngan org len...pandai gler berlakon..huhu...so utk semua,jgnla mudah percaya kata2 sesetengah lelaki ni sewenang-wenangnye k sbb diorg men2 je doe!huhu...doa bnyk2 supaya kte semua xterkena naseb yg same..aku ckap ni utk diri aku gak memandangkan aku pon sama sajoo dok mengharapkan si die 2 kan..hoho...

lg 1 kes plak,,kwn aku ni dulu frust menonggeng da sbb kena tggl ngan ex die uh..mamat 2 cr pompuan len..kapel la kan..pehh..kwn aku pon menonggeng la setaun..hoho...sampai skang xkapel..tapela..skali smlm aku cntct kwn aku,die ckap mamat 2 da brake doe!!!the best thing is,die cr kwn aku balik!!hahaha amek kau!nak best ag,minah 2 ade laki len..haaa..mmmgggg lazat n mee sedap btol la kau terkena kan mamat oi!hoho...len kali pk lu bile nak menkan perasaan org...da la kapel ngan membe aku lame..skali putus sbb pompuan len..skang,pompuan 2 plak cr len..best gler r kan..huhu..so peringatan lg utk semua,jgnla men2kan perasaan org...sbb 1 ari Allah akan balas balik semua 2...kalau xkena kat kite pon,maybe akan terkena kat family kte..jga2la..huhu..so renung2kan dan selamat beramal!!heee:)

2 comments: