Wednesday, February 2, 2011

shoping!!

haluu!arini nak cte sal benda yg mostly pompuan minat...sape tau??SHOPPING!!yes..exactly..gler kot asenye smlm ngan arini..sbb sale raya cina kan..huhu...duit makin kurg da ni..tp beli sket je pon..ahhah..aku br sempat shoping baju n shawl je..hahah..tp nak cte,,bile sumone 2 ske shoping,,sume benda die ase nak beli kan..!haish..slamatla pk tade duit bnyk..lau x,sume yg berkenan 2 da borong!hahah..kuat lagila..juz dapat 2 helai tshirt n sehelai shawl..anak tudung syria sekali la..wajib2..haha...branded ke x,bkn ukuran..yg penting selesa n mnt ngan design n warna die..aku jenis xkesah pon baju 2 branded ke ciplak ke..janji aku berkenan..kire ok la..baju y aku beli,sale 50%..heheh..2 pon ade yg sale 70% tp xberkenan plak pattern die..lau x,lg sedap..hee..skang,xdpt seluar,beg n kasut ag..huhu..bile ek nak shoping ag??hee..esok lusa kan masih ada..hahahhah..ha,ari 2 ada berkenan kat 1 kasut ni tau..try la pakai..mmg cantik!warna putih..aku mmg gler ngan kasut putih..suh la promoter 2 cr kasut 2 coz aku nak yg 2..cr pny cr,skali die kate,

"sory miss,,sy xjumpe pair kasut ni..miss ambik warna hitam bley??"

huaaaaaaaaaaaaaaaa...ase nak nanges..sbb da berkenan..da la aku ni cerewet..ssh nak berkenan..haish..sdey2..tp tapela..redha..hahah..ape pny kedai..display kasut 2 tp tade pair die..wat malu jek..hahahah tade rezeki kot..tapela..nak cr kat tempat len plak..hee..beg pon same..da tade beg ni..huhu..ok,,misi mencari beg n kasut bermula esok maybe!ahhaha...ok la..e2 jela nak cte..nak letak pic baju n shawl 2,,tp xyahla..xperlu..hahah..:)

No comments:

Post a Comment